A termék visszaküldése 14 naptári napon belül
A termék visszaküldése 14 naptári napon belül
Hogyan küldheti vissza a terméket 14 naptári napon belül?
- Csomagolja be a terméket úgy, hogy a szállítás során ne sérülhessen
- Töltse és nyomtassa ki a következőt: Űrlap - 14 napon belüli visszaküldés
- Csatolja hozzá az Űrlapot és a vásárlási bizonylatot
- Küldje a csomagot a címünkre iTrade Group, s.r.o. Třibřichy 3, 537 01 Chrudim, Česká republika
A honlapunkon megvásárolt termékeket az átvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. Ez a jog nem vonatkozik az üzleti és vállalkozói tevékenységek keretein belül feladott megrendelésekre, tehát ha a számlán az Ön egyedi azonosítója is szerepel.
- A termék visszaküldése sérülésmentes csomagolásban ajánlott
- A terméket kipróbálhatja
Azonban ez nem vezethet nyilvánvaló elhasználódáshoz.
A használt termékek szintén visszaküldhetőek, azonban fontos, hogy gondoljunk a költségekre, amelyek a termék eredeti állapotába való visszaállításánál keletkeznek és amelyek kifizetését a társaság igényelheti. Az esetleges költségek kiszámlázását megelőzheti, ha a terméket Ön állítja vissza eredeti állapotába (megfelelő csomagolás, hogy a szállítás során ne sérülhessen, tisztítás, az összes tartozék visszaküldése, stb.). Minden esetben a szerződéstől való elállás individuálisan kerül elbírálásra.
- A 14 napos határidő betartása
A határidő betartásánál döntő jellegű, hogy a termék mikor kerül elküldésre. Az elállás határideje így betartottnak minősül, ha a fogyasztó még a határidőben értesítette a vállalkozót arról, hogy eláll a szerződéstől.
A szerződéstől való elállás határideje 14 naptári nap (nem munkanap) és a termék fogyasztó általi átvétele utáni első naptári napon lép életbe (pl. ha a vásárló pénteken veszi át a terméket, az elálláshoz szabott időszak szombattól kezdődik).
Az elállás bejelentése után a lehető legrövidebb időn belül szükséges, hogy a megvásárolt terméket visszaküldje részünkre. Ebben az esetben nem merül fel az eladó részéről a szállítással kapcsolatos elengedhetetlen költségek megtérítésének joga. A csomagot ne utánvéttel küldjék.
- Milyen termékeket nem lehet visszaküldeni?
A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, pl. ha a termék zárt csomagolásban található, amelyet a fogyasztó eltávolított és higiéniai okokból nem visszaküldhető (pl. öntapadós melltartók, alsóneműk, stb.).
Az intim jellegű választék esetén, mint pl. fehérnemű, a termék semmilyen körülmény közt nem használható. A fogyasztónak jogában áll a terméket kipróbálni azzal a feltétellel, hogy betartja a próba higiéniai alapfeltételeit – próba a fehérneműn keresztül vagy pl. a csomagolás részét képező védőfólia használatával (alsóneműk, fürdőruhák és hasonló választék esetében). Az adott higiéniai feltételek be nem tartása esetén a terméket a távúton kötött szerződések fogyasztóinak védelméről szóló 97/7/ES irányelv alapján a maga jellege miatt nem lehet visszaszolgáltatni.
- Milyen dokumentumok csatolása szükséges?
A visszaküldött termékhez minden esetben olyan dokumentum csatolása ajánlott, amely megerősíti, hogy a terméket nálunk vásárolta és megkönnyíti az adott termék illetve igény beazonosítását (számla, megrendelés).
A legjobb lehetőség a kitöltött Űrlap - 14 napon belüli visszaküldés és a vásárlási bizonylat megküldése, amely az e-mail címére érkezett.